Uthyres lägenhet. Redan uthyrd.| Hyra: | 4500 kr/mån |
| Rum: | 5 |
| Yta: | 150 m² |
| Hyrdes ut: | 2011-09-08 |
Hej. Nu hyr vi ut rum i vår nybyggda villa på 150 kvm och vi vill hyra ut det för en längre tid men med 6 mån i taget. Vi vill hyra ut till pendlare, studenter eller företag. Tillträdet är snarast möjligt. Bilderna är tagna precis innan renoveringen, därav att det är så smutsigt på golv. En tvåplansvilla med stor tomt, terrass och uteplats i ett underbart villaområde med härliga grannar. Huset är byggt 2007 med nyslipat och betsat golv 2011. Det tar endast 30 min till T-centralen med antingen bil eller pendel. Huset har 4 st sovrum, 2 st badrum med Jacuzzi och bastu, stort vardagsrum med 5.30 m i takhöjd, tvättstuga och stort kök med utgång till uteplatsen. Vi kommer inte att bo eller vistas i huset och därför söker vi antingen 4 st som vill hyra varsitt rum och bo kollektivt, alternativt att ett företag kan hyra hela huset. Det finns gott om plats att parkera bilar och cyklar på och villan kommer hyras ut delvis möblerad om det blir till studenter eller dylikt. Då står vi för köksmöbler, klädförvaring och vardagsrumsmöbler, tm och tt. Köket är fullt utrustat och har gott om förvaringsmöjligheter sedan tidigare. Priset är 4500 kr per rum/månad och i den kostnaden ingår, förutom alla ytor och ett eget rum, internet, vatten och avfall. Elen tillkommer på detta varje månad. Gäller det att hyra hela huset så får vi diskutera hyran och komma överens. Vi går helt i enlighet med hyresnämndens och hyresgästföreningens riktlinjer i detta och det kommer därför upprättas regelriktiga hyresavtal. Tillträdet är snarast möjligt. Inga husdjur är tillåtna och vi kommer begära utdrag ur brottsregistret och UC. Tveka inte att höra av er vid frågor eller funderingar, via telefon eller mail, och vi kommer vilja träffa alla intressanta för att kunna göra så bra urval som möjligt så hör av er snarast så att ni inte missar chansen till detta härliga boende. Vi bokar självklart in visningar på huset till de som är intresserade. Med vänliga hälsningar Conny och Katherine
Kontakt: