Uthyres lägenhet. Redan uthyrd.| Hyra: | 2500 kr/mån |
| Rum: | 1 |
| Yta: | 13 m² |
| Hyrdes ut: | 2013-08-21 |
Hej, Mitt namn är Torkel Ström och jag bor ensam i en 3a lägenhet i Gribbylund, Täby. Jag kommer hyra ut ett rum på 13 kvm till hösten för inneboende. Vi delar vardagsrum, kök och badrum tillsammans. Du har tillgång till internet. Lägenheten ligger perfekt läge för dig som pluggar inne i stan. 2 minuters gångavstång till buss som tar dig till Danderyds sjukhus och 20 minuters gångavstånd till roslagsbanan. Priset ligger på 2500kr/månad. Ring mig på -så berättar jag mer om det låter intressant. Hoppas jag hör från dig Vänligen Torkel.
Kontakt: